تعاونی برتر استانی در سال 1400

آخرین مطالب و اطلاعات یونیسف درباره بیماری ویروس کرونا

کرونا ویروس

همه درباره بیماری ویروس کرونای ۲۰۱۹ (COVID-19) صحبت می‌کنند و هر سمتی که می‌نگرید اطلاعاتی درباره ویروس و چگونگی محافظت در برابر آن منتشر شده است. دانستن واقعیت برای آمادگی مناسب و محافظت از خود و عزیزان‌تان اهمیتی کلیدی دارد. متأسفانه، اطلاعات بسیاری وجود دارد که نادرست است. اطلاعات نادرست در زمان بروز یک بحران سلامت، مردم را در برابر ویروس کرونا، اشاعه ترس و انگ بیماری آسیب‌پذیر می‌سازد.

مطمئن شوید که واقعیات را از منابع قابل اطمینان به مانند یونیسف یا سازمان جهانی بهداشت دریافت می‌کنید. یونیسف با کارشناسان بین‌المللی سلامت و بهداشت همکاری می‌کند تا اطلاعات دقیق را فراهم کند. اطلاعاتی که شما بدان‌ اعتماد می‌کنید ریشه در آخرین تحقیقات اثبات‌شده علمی دارد. ما به ارائه آخرین اطلاعات ادامه خواهیم داد، بنابراین از این صفحه ما همیشه بازدید کنید تا از بهترین روش‌ها برای مراقبت از خود و خانواده‌تان آگاه شوید.

لطفا به ما کمک کنید تا با اطلاعات نادرست درباره بیماری ویروس کرونای ۲۰۱۹ مبارزه کنیم. این اطلاعات را با خانواده، دوستان و همکاران‌تان در میان گذاشته و اطمینان حاصل کنید که مردم واقعیات را درباره ویروس کرونا دانسته و می‌توانند از سلامتی‌شان محافظت کنند.

مجتمع صنعتی رفسنجان

کد خبر: 91
  تاریخ خبر : 9 اردیبهشت 1399
 کیان
 962